Retourneren

Uiteraard wilt Beautique.010 dat je als klant tevreden bent met onze producten.
Wanneer de producten niet voldoen aan uw verwachtingen kunt u deze retourneren.
Vergeet niet uw factuur aan het pakket toe te voegen zodat wij weten van wie het pakket afkomstig is.
De retourkosten zijn voor degene die het pakket aan ons retourneert. 

 

RETOURNEREN
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via beautique010@hotmail.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar beautique010@hotmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Artikelen moeten binnen 14 dagen worden terug gestuurd naar:

Beautique.010

Ziedewijdsekade 94  

2991SE Barendrecht (Geen Bezoekadres)

HOE RETOURNEER IK MIJN AANKOOP?
1  Schrijf op het factuur dat het om een retourzending gaat en welke items u retourneert.

2  Voeg het factuur toe aan het retourpakket.

3  Breng je retour naar een POSTNL punt.

4  Bewaar je track en trace code goed.



TRACK EN TRACE
Wij verzenden al onze pakketten met een track en trace code zodat u uw bestelling kan volgen.
Wij raden u dan ook  aan om retour zendingen ook altijd met een track en trace code naar ons toe te sturen.
Mocht u het pakket zonder track en trace verzonden hebben en deze bereikt ons niet, dan kunnen wij helaas niks betekenen zonder bewijs van verzending.

 

UITZONDERINGEN
Als u onverwachts met een foute of defecte levering te maken heeft in uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Contactgegevens Beautique.010 :

beautique010@hotmail.com

 

VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de koper om het juiste adres in te vullen.
Mocht u toch een verkeerd adres aan ons hebben doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Wij zullen ons best doen het adres te wijzigen maar kunnen niets garanderen omdat wij alle geplaatste orders zo snel mogelijk verwerken.

 

Contactformulier